Home

Spartamet benzine

De brandstof voor de SPARTAMET. De mengsmering voor de SPARTAMET is simpel zelf te mengen. U gebruikt hiervoor EURO 98 superbenzine en synthetische tweetakt olie. Mengverhouding is 100 delen benzine met 1 deel olie. (1:100). De fabrikant adviseert ook nog het gebruik van een loodvervanger De SpartaMet van vroeger De originele SpartaMet was een fiets met benzinehulpmotor die tussen 1985 en 1999 door Sparta werd geproduceerd. Deze gemotoriseerde snorfiets ontstond dankzij een samenwerking met motorfabrikant Sachs. In september 1999 stopte de levering van Sachs motoren voor de SpartaMet spartamet-onderdelen.nl. Meer pret op de Sparta-met. Home > Brandstof systeem. Brandstof systeem. Alle onderdelen die te maken hebben met het brandstof systeem. Prijzen: excl. BTW! Spar2. Spartamet reflector op oude tank. SPAR3. Reflector op spatbord. Reflektor voor montage op het spatbord Een stukje geschiedenis over de spartamet. De spartamet is eigenlijk net als een fiets, het enige verschil, er zit een klein benzinemotortje in het achterwiel. Dit benzinemotortje heeft een cilinderinhoud van 30cc. De spartamet is door Sparta gemaakt van 1985 tot 1999

Verse benzine. Als dat het geval is, of als je spartamet om een andere reden niet meer wil starten, doe je er goed aan om (als er nog oude benzine in zit, deze eerst te verwijderen) er verse benzine in te doen. Als de spartamet dan niet starten wil is de kans erg groot dat het probleem zich in de eerder genoemde carburateur bevindt Eurol Spartamet is een tweetakt olie die speciaal ontwikkeld is voor de smering voor de Spartamet snorfietsen. Eurol® Spartamet mengt zich prima met (loodvrije)benzine tot een zogenaamde pre-mix. Het flesje is voorzien van een maatverdeling waardoor altijd de juiste hoeveelheid olie gemengd wordt De brandstof voor de SPARTAMET. De mengsmering voor de SPARTAMET is simpel zelf te mengen. U gebruikt hiervoor EURO 98 superbenzine en synthetische tweetakt olie. Mengverhouding is 100 delen benzine met 1 deel olie. (1:100). Dit is dus niet wat bij het benzine station als mengsmering verkocht wordt. Deze mengsmering is namelijk 1:50 gemengd dus vetter VRIJ benzine en 2-takt MENGSMEEROLIE. GEBRUIK UITSLUITEND SPARTAMET 2T-X of SHELL SUPER 2T-X mengsmeerolie en bij voorkeur EUROLOODVRIJ SHELL of ESSO BENZINE! De SPARTAMET 2T-X olie is bij de SPARTA-dealer in kleine kunststof flesjes van 50 ml. te verkrijgen. De ver-pakking heeft een schaalverdeling zo-dat u nauwkeurig d

Sport & Outdoor - Amazon - Gratis levering vanaf 20 eur

296 aanbiedingen in februari - Bekijk alles met spartamet! Koop of verkoop op Marktplaats tweedehands en nieuwe brommers, scooters, kinder-, dames- en herenfietsen. Ook fiets- en brommeronderdelen en accessoires aangeboden en gezocht In de spartamet moet benzine met een beetje volsynthetische tweetakt olie. Officieel is de mengverhouding 1:100, dus 1 liter olie op 100 liter benzine . Anders smeren Eurol TTX Spartamet 2-T olie. Sax, half synthetisch. Deze mengsmeerolie is speciaal voor Spartamet en Saxonette. De olie garandeert een topkwaliteit en kan gebruikt worden met de onderstaande mengverhouding: - 10 ml TTX op 1 liter benzine - 20 ml TTX op 2 liter benzine - 30 ml TTX op 3 liter benzine Inhoud: 50 m Spartamet ®, Saxonette ® en Rabbit ® te vinden. Onderhoud, revisie en tekeningen. Home Onderdelen bestellen Specificaties 301 motor Spartamet en de Wet Onderhouds schema Brandstof mengen Startkoord vervangen Uitnemen achterwiel Kaal maken motor Vervangen oliekeringen of lagers krukas Reviseren aandrijfas Opbouwen motor Ontsteking controleren Carburateur schoonmaken Reviseren BING. Site over de op de spartamet gebruikte Sachs 301 wielnaafmotor met veel foto´s, tekeningen en uitleg over onderhoud en reparati

www.spartamet.org - Brandsto

Spartamet Benzinekraan 118530. Benzinekraan voor Spartamet . Voor 12:00 uur besteld, morgen in huis. Levertijd We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen benzinekraan spartamet - alle-modellen; benzinekraan spartamet - alle-modellen. Vergroten . 12.50 EUR benzinekraan spartamet - alle-modellen. € 12,50 Indicatie levertijd: Levertijd nog niet bekend. Stuur een e-mail wanneer dit product weer op voorraad is. Zonder benzine rijd hij tenslotte niet Spartamet 25cc benzin. Spartamet 25cc benzin goede banden goede remen start maar valt stil voor onderdelen of te herstellen. Zo goed als nieuw Ophalen of Verzenden. € 200,00 17 jan. '21. Hasselt 17 jan. '21. Boris Hasselt. Kogelring naafhuls 0103-348 (DS38) Spartamet/ Saxonette. Superdeal

Snorfietsen en Snorscooters, Spartamet, kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs op Marktplaat Te koop spartamet fiets. Loopt op benzine (mengsmering). Fiets met kenteken. Fiets is de laatste jaren niet meer gebruikt. Staat i. Gebruikt Ophalen. € 150,00 7 jan. '21. Bennekom 7 jan. '21. Yolanda Bennekom. Blauwe Spartamet CDI (25km/h

SpartaMet; fiets met hulpmotor Sparta

Spartamet 25cc benzin. Spartamet 25cc benzin goede banden goede remen start maar valt stil voor onderdelen of te herstellen. Comme neuf Enlèvement ou Envoi. € 200,00 17 janv.. '21. Hasselt 17 janv.. '21. Boris Hasselt. Ngk bougie bp4 spartamet. Superdeal! We hebben er nog 8 op voorraad Hallo, Ik heb een spartamet, die niet wil lopen.. Als ik benzine ect. in de cilinderkop gooi gaat die gewoon aan.. --> dus het probleem is, hij krijgt geen benzine, als ik het benzineslangetje op het blok lostrek komt der een hele lading uit, dus dat is het probleem nie

Brandstof systeem - De Spartamet-onderdelen Uitlaatkle

1. BENZINEKRAAN SPARTAMET. BENZINEKRAAN SPARTAMET. Uiterlijk 3 augustus in huis. Levertijd We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen
  2. Benzinekraan-deel Spartamet klem (tank) 139200 orig P927183180
  3. Benzinekraan voor Spartamet. Slangaansluiting aan de linkse kant. Wordt gemonteerd door de kraan in de tank steken
  4. De brandstof is dus in dit geval een mengsel van EUROLOOD- VRIJ benzine en 2-takt MENGSMEEROLIE. GEBRUIK UITSLUITEND SPARTAMET 2T-X of SHELL SUPER 2T-X mengsmeerolie en bij voorkeur EUROLOODVRIJ SHELL of ESSO BENZINE! De SPARTAMET 2T-X olie is bij de SPARTA-dealer in kleine kunststof flesjes van 50 ml. te verkrijgen

Bromfiets en Spartamet onderdelen vindt u bij Fietsvakshop.nl. Groot assortiment Spartamet onderdelen en bromfiets onderdelen. Luchtfilter, naaldlager, kogellager, oliekeerring of benzinefilter. Alles voor uw Spartamet of bromfiets! We hebben een ruim assortiment bromfiets onderdelen, van merken als Elvedes of Spartamet. Waarom kopen bij. : - Revisieset Carter Transmissie Trek Starter Accu en Elektronika Carburateur TK Luchtfilter Brandstof systeem Kabels Bedienings hendels Banden en wielen Framedelen Spartamet Smeermiddelen Gereedschap Diversen E-starter Carburateur BING Framedelen Algemeen Verlichting Overige BING onderdelen spartamet, rabbit, hercules, saxonette, onderdelen , sachs, wielnaafmotor, 301, reparatie, handboe de spartamet van mijn opa doet het niet meer door lange stilstand. Hoe kan ik dit voor hem oplossen Let op de eventuele benzine dampen die uit de bougie opening kunnen komen, deze kunnen ontsteken !!! Toegevoegd na 5 minuten: De reden dat ik thinner adviseer is omdat oude benzine verschaalt en dan een vettige substantie achterlaat.

Geschiedenis van de spartamet - Spartametinfo

De mengsmering voor de SPARTAMET(wat de saxonette is) is simpel zelf te mengen. U gebruikt hiervoor EURO 98 superbenzine en synthetische tweetakt olie. Mengverhouding is 100 delen benzine met 1 deel olie. (1:100). Dit is dus niet wat bij het benzine station als mengsmering verkocht wordt.(dit voor oa de tomos snor Spartamet forum. het gezelligste vrije forum voor alle Spartamet-Saxonette-Hercules liefhebbers (en aanverwante modellen) zonder winstoogmerk, wordt gratis lid. Doorgaan naar inhoud. Forumoverzicht. Discussies. Laatste bericht Re: Benzine mengen voor de sp. ik heb een spartamet, die is volgens mij ook best al heel wat jaartjes oud. ik had hem ongeveer een half jaar stil staan, en daarna wilde ik er weer mee rijden, maar hij startte niet. dus ik heb ff de cabarateur doorgespoten met een compressor. en daarna deed hij het weer prima. naja, hij krijg gewoon benzine,. : Carburateur BING - Revisieset Carter Transmissie Trek Starter Accu en Elektronika Carburateur TK Luchtfilter Brandstof systeem Kabels Bedienings hendels Banden en wielen Framedelen Spartamet Smeermiddelen Gereedschap Diversen E-starter Carburateur BING Framedelen Algemeen Verlichting Overige BING onderdelen spartamet, rabbit, hercules, saxonette, onderdelen , sachs, wielnaafmotor, 301.

Spartamet repareren - Spartametinfo

Olie en vet - De Spartamet-onderdelen Uitlaatkle

Op deze pagina vind je alle informatie over DKR-55-T, een Sparta Spartamet (benzine). Alle specificaties van de oldtimer bromfiets uit 1995 staan hier, zoals het bouwjaar en de aankoopprijs, maar ook aantallen pk's, cilinders en deuren. Dit is een geimporteerde klassieker brommer Sparta G50 AV. Geheel nieuw geperst stalen frame waarin een grote ruimte voor gereedschap. Telescoopvoorvork en swing-arm achterwielvering beide hydraulisch gedempt volgens het beproefde systeem jarenlang toegepast op onze zware motorrijwielen

Reparatie tips - De Spartamet-onderdelen Uitlaatkle

[update] Amsterdam laat in delen van de stad sinds 1 januari 2018 geen vervuilende tweetakt brommers meer toe. Dat hing al langer in de lucht: de Tweede Kamer heeft eind 2016 een motie van ChristenUnie en GroenLinks aangenomen waarin een verbod op benzine brommers en scooters wordt aangekondigd Benzine E10 Toevoegingen. Onderhoudskit RMS. Onderhoudskit Zelf made. Onderhoudskit Piaggio / vespa origineel. Onderhoudskit Sym Origineel. Spuitbussen. Kettingspray. (10) Spartamet (2) Suzuki (5) Sym 2T (5) Sym 4T (90) TGB 2T (139). Ik snap het niet meer, mijn spartamet loopt niet meer en kom er niet meer uit. Ik had een snelle CDI gesoldeerd, daardoor liep hij dus sneller. Meer olie bij de benzine gedaan etc. Liep perfect, zo'n 31,5. Nu was ik een stuk aan het rijden geweest, en ineens hield er ie mee op. Dus ik dacht een vastloper, omdat hij zo veel toeren maakte Spartamet, saxonette, sachsbikes, Santocko Poland. 501 likes · 2 talking about this. wij hebben alle onderdelen op voorraad gebruikt en nieuw voor spartamet,saxonette,saxonette,posiadamy wszystkie.. Voor de benzine in een SpartaMet moet altijd een flesje tweetaktolie (van SpartaMet) gekocht woren, om met de benzine te mengen. Dat spul is (per verpakking van 100ml.) behoorlijk prijzig. Naast deze kleine flesjes zie ik ook vaak andere merken tweetaktolie staan, in grotere en (dus?) voordeliger verpakkingen. Kan gewone tweetaktolie van bijv

Spartamet, saxonette, sachsbikes, Santocko Poland. 499 vind-ik-leuks. wij hebben alle onderdelen op voorraad gebruikt en nieuw voor spartamet,saxonette,saxonette,posiadamy wszystkie nowe i używane.. Met dit ludieke voertuig aangedreven door een benzine motor is deze tandem Spartamet prima te combineren met een groep solex rijders. Met deze tandem spartamet is het mogelijk om een mede rijder zonder rijbewijs mee te laten rijden. Ook het los huren van deze voertuigen is een belevenis op zich zelf Snorfiets spartamet - mooie spartamet te koop loopt als een trein en zuinig bovendien.60 kilometer op een liter benzine. € 100,00 is hij zeker waard, er zitten eigendomsp... (carnotstraat, nijmegen, 6533dz - je buurt op internet. nieuws, foto's en berichten uit jouw wijk. bekijk en plaats nieuws, foto's, tweedehands of reageer op wat er in jouw straat, buurt of wijk speelt.

4-nov-2019 - Bing Carburateur lekt veel benzine - Spartamet foru Sachs Benzinetank - zandri.nl Bekijk en download hier de handleiding van Sparta ION SpartaMet Fiets E-bike (pagina 4 van 18) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email

Zware en moderne motoren zijn steeds vaker voorzien zijn van elektronische benzine injectie. Wat oudere modellen, lichte motoren en offroad motorfietsen hebben nog altijd 'ouderwetse' carburateurs. Als je zelf onderhoud aan je motor wilt plegen, is het best handig als je weet hoe een carburateur werkt en hoe je hem in topconditie houdt Bobine. Passend op: Spartamet . Cdi / bobine kan niet retour worden gezonden, dit omdat het een elektronisch product betreft ! Mocht het zo zijn dat er namelijk iets niet goed zit in uw scooter of er kortsluiting ontstaat door wat voor een reden ook, dan zal de Cdi worden opgeblazen en dus onbruikbaar zijn Deze Spartamet olie gebruik je door het te mengen als je benzine tankt. De olie/benzine mengverhouding is 1:100. Ook Interessant Alternatieven. Kroon-Oil Kettingvet Racing Chainlube. € 12,99. Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden* Winkelwagen. Simson Ketting spray. € 9,99 Deze Spartamet is slechts 2 maal bereden op een korte rit. Om die reden is de Spartamet nog nieuw te noemen. De vorige eigenaresse heeft de Spartamet altijd in een droge garage bewaard. De staat is dan ook werkelijk perfect te noemen. Wel dient ie opnieuw opgestart te worden. Dat betekent schoonmaken van de carburateur en tank wegens oude benzine die er nog steeds in zit. Er is aan deze. Een carburateur of carburator is een deel van een verbrandingsmotor dat ervoor zorgt dat de brandstof (meestal benzine) wordt verneveld en met lucht vermengd voordat het aldus ontstane mengsel in de cilinders wordt gezogen. Tegenwoordig is voor automotoren de carburateur bijna altijd vervangen door de benzine-inspuiting.. De werking van een carburateur berust op de wet van Bernoulli

Voertuiggegevens van de SPARTAMET SPARTA MET van bouwjaar 1987 met kenteken FH-155-T Benzine kraan voor de Spartamet Saxonette. Krijg altijd als eerste informatie over onze nieuwe onderdelen! Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief Eurol® Spartamet mengt zich prima met (loodvrije)benzine tot een zogenaamde pre-mix. Het flesje is voorzien van een maatverdeling waardoor altijd de juiste hoeveelheid olie gemengd wordt. Spartamet SX: API: TC, CEC-TSC-3 Spartamet TTX: API/CEC: TC+, JASO: FC (Low Smoke) Mengverhouding: 1:100 Signaalwoord. Gevaa Koop snel en voordelig Benzinekraan Spartamet op BromfietsShop.nl

Benzinekraan (tussenkraan) oa SpartaMet / Saxonette. € 9,95. Benzineslang 4x7mm rubber zwart PER METER. € 21,00. Benzinefilter SpartaMet / Saxonette rond. € 2,95. Olie Eurol Spartamet / Saxonette TTX Synthetic olie 2-takt 50 ml. € 5,25. Alles toevoegen aan winkelwagen. Total price Op deze pagina vind je alle informatie over FBD-45-S, een Spartamet Sparta met (benzine). Alle specificaties van de oldtimer bromfiets uit 1991 staan hier, zoals het bouwjaar en de aankoopprijs, maar ook aantallen pk's, cilinders en deuren. Dit is een geimporteerde klassieker brommer Spartamet Benzineslang Originele brandstof slang voor Spartamet. U bent wellicht ook geïnteresseerd in de volgende producten: Benzinekraan Spartamet. € 28,95. Spartamet Benzinefilter Karcoma. € 6,95. Spartamet Benzinefilter 6 MM. € 3,95 . Mededelingen / Nieuws . Nu ook hier online Benzinefilter rond (model Spartamet) Artikelcode: 204990. OEM: FY-251. EAN: 8718404012001. Aantal per overdoos: 1. Log in voor meer info. Voeg toe aan favorietenlijst.

Spartamet reageerd niet als ik met mijn spartamet rij en gas bij geef reageerd hij nauwelijks , pas als ik de choke gebruik gaat hij weer als een speer. wie heeft een suggestie . dank camille. 523 5 Rapporteer. Deze Een benzinemotor draai op een gasmengsel van lucht en benzine Eurol Spartamet is een tweetakt olie die speciaal ontwikkeld is voor de smering van zogenaamde Spartamet snorfietsen.Eurol Spartamet is verkrijgbaar in twee soorten: TTX en SX.Beide oliën beschermen het motortje tegen (kool)aanslag op de zuigers en zorgt voor een zo volledig mogelijke verbranding, waarbij de TTX versie een robuustere olie is (weinig rook en nog minder aanslag). Beide types. De Spartamet van mijn vrouw lekt benzine (waarschijnlijk bij het filter van de carborateur). Ik ben op zoek naar iemand die deze Spartamet kan repareren en tegelijk een onderhoudsbeurt kan geven. Heb je een soortgelijke klus? Plaats een klus Of bekijk voertuig monteurs in Ede

Bij mijn spartamet was het ook heel lang onzeker wat nou de oorzaak kon zijn van het slechte starten. Het hele elektro-deel werd onder handen genomen. Het gekke is: op ''verkeerde'' benzine rijdt ie prima, maar op de juiste mengsmering valt ie na 400 meter gemiddeld uit. Ik kan dan wel probleemloos opnieuw starten, maar dat kan niet de. spartamet-onderdelen.nl. Meer pret op de Sparta-met. Inicio > Brandstof systeem. Brandstof systeem. Alle onderdelen die te maken hebben met het brandstof systeem. Prijzen: excl. BTW! SPABT10. Benzinetank Spartamet Oud, zonder kraan Niet meer leverbaar. Kijk bij de gebruikte onderdelen Spartamet is een Nederlandse fabrikant van tweewielers, opgericht in 1917. Nadat ze waren gestopt met de productie van bromfietsen in 1982, ontdekte het bedrijf een gat in de markt met de productie van tweetakt gemotoriseerde snorfietsen. Rond 1990 produceerde het bedrijf per jaar rond 20.000 spartamets met een 30 cc eencilinder tweetakt motor Het product is moment niet beschikbaar. Vul uw e-mailadres in en u ontvangt een mail wanneer het product op voorraad is

Vind spartamet in Fietsen en Brommers op Marktplaat

Met dit ludieke voertuig aangedreven door een benzine motor is deze tandem Spartamet prima te combineren met een groep solex of e-chopper rijders. Met deze tandem spartamet is het mogelijk om een mede rijder zonder rijbewijs mee te laten rijden spartamet met bijbehorende benzine toestanden. Om te voorkomen: Kabel opnieuw monteren en goed invetten, en dusdanig dat er geen water in de kabel kan komen, dus graag naar beneden gericht. /Bastiaan. De bowden-kabels konden nog schuiven. Het zat echt in de carburateur Onderdelen en Accessoires | Merk: EDGE Kleur: Zilver | Benzinefilter rond (model Spartamet) kopen op Scooterworks.nl! Scooters, Brommers, Onderdelen, Onderhoud en Reparatie

Spartamet repareren - Spartametinfo

Spartamet Benzine - Vinden

De fiets met hulpmotor vormt de rode draad in de geschiedenis van rijwielfabriek Sparta. Neem de Spartamet uit de jaren tachtig: nog altijd legendarisch. Maar de eerste rijwielen met een motortje. Zoals de TT al zegt start mijn Spartamet niet meer. Hij heeft nu al een maandje of twee niet meer gelopen. Op een avond stopte hij er opeens mee toe

>>>>Te koop diverse onderdelen van spartamet motoren zoals carburateurs en >>>>andere onderdelen en achterwiel. >>> >>>www.markplaats.nl knip > Wat Caspar bedoelt is dat als iedereen zijn zut hier aanbiedt, het in de > NG een commercieel zooitje wordt. Veel mensen zijn hier niet van gediend. > Daar zijn andere websites voor in het leven geroepen 200 Pagina's tellende speciale uitgave over Sparta i.s.m. vereniging De Oude Fiets | 31 March 2018 In samenwerking met vereniging De Oude Fiets is deze mooie uitgave tot stand gekomen Eurol Spartamet is een tweetakt olie die speciaal ontwikkeld is voor de smering van zogenaamde Spartamet snorfietsen. Eurol Spartamet is verkrijgbaar in twee soorten: TTX en SX. Beide oliën beschermen het motortje tegen (kool)aanslag op de zuigers en zorgt voor een zo volledig mogelijke verbranding, waarbij de TTX versie een robuustere olie is (weinig rook en nog minder aanslag)

Benzine 01 Augustus 2020. De teams krijgen een benzinemotor van MasterMilo en daarmee moeten ze een zo snel mogelijke skelter bouwen. Spartamet 01 Augustus 2020. De teams krijgen een Spartamet van MasterMilo en mogen verder alleen gebruikmaken van fietsonderdelen. Electromoto 2-takt olie kopen voor je motorfiets, kart, scooter of andere 2-takt motor. Smeerolieonline biedt een uitgebreid assortiment hoogwaardig 2-takt olie. Dus bestel voordelig en snel in huis

met Hulpmotor

Spartamet Benzinekraan 118530 - Alles voor de fiets

spartamet-onderdelen.nl. Meer pret op de Sparta-met. Domů > Bing-Carburateur . Bing-Carburateur . Klik hier voor de tekening. Klik hier voor de part nummers. Prijzen: Excl. BTW! SAX342010 [1] Bing carburateur 81/8/101. Kunt u zo monteren. Carb. reiniger Eurol SX Spartamet 2-T olie Sax, minerale olie. Is speciaal gemaakt als mengsmeerolie voor Spartamet. Aanbevolen mengverhouding met ongelode benzine 1 : 100 of 2 schroefdopjes olie voor 1 liter benzine. Inhoud: 100 ml

www.spartamet.org - Onderhoud schem

SpartaMet met hand en elektrische start. In uitstekende staat. Goede banden. Km teller en verlichting. Inclusief fietstas met reserve onderdelen en oplader. Met goed slot met sleutel. U fiets erop als een kievit. Dus meetrappen hoeft niet. Motortje start altijd de eerste keer. Loopt mooi rustig, en is heel zuinig in gebruik. Met een tank van 2 liter benzine heeft u meer dan 140 km fietsplezier. Lichtmetalen delen (aluminium) - ultrasoon reinigen carburateurs Voor de re iniging van lichtmetaal kunt u gebruik maken van de ultrasoon vloeistof Tickopur R33. Deze ultrasoon vloeistof kent een mengverhouding van 2% tot 5% en heeft een optimale werking bij 50 tot 55 graden Celsius spartamet sorfiets ouderen rijbewijs nodig. Maar volgens de wet is deze nu een Bromfiets.(rijd op benzine)dus rijbewijs verplicht. VOOR EEN ELEKTRISCHE FIETS is eenRIJBEWIJS NIET VERPLICHT. Voor de ouderenzonder een certificaat is dit een groot probleem en het is van de gekke hier in Nederland

www.spartamet.or

Rijwiel met hulpmotor (benzine). Voorheen de spartamet , tegenwoordig door Sachs geleverd , het motortje is hetzelfde gebleven. We noemen hem nu de Saxonette.Deze is alleen leverbaar in dames in slechts een framemaat hand of elecrostart met of zonder vering. Momenteel leveren we nieuwe exemplaren alleen op bestelling Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /www/htdocs/scootervenlo/http/webwinkel. bobine spartamet, en nog veel meer scooter en brommer onderdelen voor de laagste prij

Benzinefilter Spartamet Imi - Alles voor de fiets

Eurol® Spartamet mengt zich prima met (loodvrije)benzine tot een zogenaamde pre-mix. Het flesje is voorzien van een maatverdeling waardoor altijd de juiste hoeveelheid olie gemengd wordt. Een flesje van 50mL is goed voor 5 liter Spartamet brandsto 27-dec-2019 - Deze pin is ontdekt door Marco Sampers. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest 10-11-2020 Vergelijk 46 tweedehands spartamet onderdelen resultaten van Marktplaats.nl, Speurders.nl en meer. Activeer e-mail alert. Vind de beste marktprij

Brandstof systeembenzine niveau meter / tank vlotter China Classic LX
  • Collstrop Thermowood.
  • Lidocaïne wondzorg.
  • ESD gereedschap.
  • Onbehandeld hout verven.
  • Sleepstang auto trekhaak.
  • Car engine sound effect.
  • Story of my life betekenis.
  • Adoptie buitenlands kind.
  • Horoscoop liefde Kreeft.
  • Knoflook champignons BBQ.
  • Ubisoft Support email.